با CRM بازار ساز نبض مشتری در دستان شماست
تعریف نرم افزار CRM به زبان ساده
واژه یا اصطلاح CRM، سرواژه عبارت Customer Relationship Management است که معنی آن مدیریت ارتباط با مشتری می باشد. CRM مجموعه تکنیک ها، استراتژی ها و تکنولوژی هایی است که یک شرکت برای مدیریت و تحلیل تعاملات و اطلاعات مشتریان خود به کار می برد. هدف استفاده از این روش، بهبود و ارتقای ارتباط کاری با مشتریان، نگهداری و جلب رضایت آنان و افزایش فروش محصولات یا خدمات است. اصولاً هر عملی که موجب جذب و افزایش خرید توسط مشتریان و ثابت نگه داشتن آنان شود و در نتیجه برای شرکت یا سازمان سوددهی ایجاد کند، CRM نامیده می شود.
دلایل انتخاب نرم افزار CRM بازارساز چیه؟
بر اساس نیاز طراحی شده
عدم محدودیت کاربر و هزینه های اضافی
امکان خرید سورس نرم افزار و مالکیت صددرصد
کاربر پسند
استفاده کاربری آسان
امنیت نرم افزار
مزایای استفاده از نرم افزار CRM
نرم افزارهای CRM به بهبود و ارتقاء ارتباطات درون سازمانی و برون سازمانی با هدف ایجاد و حفظ روابط در بلند مدت کمک می کنند. نرم افزار CRM با افزایش نرخ تبدیل سرنخ های فروش به مشتری بالفعل، یادآوری پیگیری ها و امور،دسته بندی فرصتها و مشتریان، بیش فروشی و فروش مکمل، تکرار خرید در کنار وفادارسازی مشتری و کاهش هزینه ها به افزایش فروش نیز کمک می کنند. ابزارهای دیگر CRM بمنظور خودکار سازی امور و ارائه گزارشات لحظه ای به ارتقاء بهره وری و ایجاد همکاری تیمی پرسنل کمک می کنند. تمامی این ابزارها با هدف بهبود تجربه مشتری، افزایش پاسخگویی به نیازها و درخواست های وی و در نتیجه افزایش فروش استفاده می شوند.