اطمینان به استراتژی سئو(SEO) هنگامی که کسب و کار شما نیاز به تغییر دارد

سئوی(SEO)پیشرفته
وقتی که شما با سئو(SEO) کار میکنید مهم است که برای پذیرش تغییرات در نمای سئو(SEO) آمادگی داشته باشید پس متوجه بروز رسانیهای گوگل باشید، تغییرات را با تستهایی بر روی سایت و خارج از سایت ادغام کرده و ارزیابی نمایید ، کمپینهای تبلیغاتی ایده آل بسازید و هر آنچه را انجام دهید که دوست دارید دیگران انجام دهند.
اجرای این امر بطور موفقیت آمیز و ایده آل در گفته آسانتر از عمل است. شما تا چه حد می توانید بر روی تمرکز خود بر ترافیک کیفیت اطمینان داشته باشید؟ و حتی شما چگونه می فهمید که این ترافیک به شما در رشد برندتان کمک خواهد کرد؟ در این پست به شما نشان خواهم داد که چگونه استراتژی سئو(SEO) خود را بر اساس نیازهای کسب و کار تغییر دهید.   
1. استراتژی سئو(SEO) خود را با استراتژی ایده آل کسب و کار تراز نمایید.
یک کمپانی ایده آل، تصمیم گرفت که استراتژی ورود به بازار را تغییر دهد. آنها به جای اینکه به مشتریان موجود تمرکز کنند تصمیم گرفتند که تشکیلات اقتصادی همانند خود را مورد هدف قرار دهند. این بدان معنی است که آنها به جای اینکه به طیف وسیعی تمرکز کنند به طیف خاصی تمرکز کردند و تصمیم به رقابت بالا با حجم کمتر گرفتند.
از اینرو، چون تلاشهای ما در سئو(SEO) بر روی کاربرهای مربوط به تشکیلات اقتصادی خواهد بود لازم است که استراتژی سئو(SEO) خود را برای رسیدن به تغییرات مورد نیاز تنظیم نمایم.
2.در سازمان خود توسط مدیر بازاریابی ایده آل و قدرتمند و تحت استراتژی مخصوص خود کار کنید.
کار نزدیک با مدیر تولید به شما کمک خواهد کرد که فهرستی از اقداماتی را تهیه نمایید که باید ارزیابی شوند تا سازمان شما در اهداف بلندمدت خود بهتر درک گردد. بطور ایده آل ، شما باید بر روی بالا بردن فاکتورهایی مانند چشم انداز شرکت شما، جشم انداز رقابتی شرکتتان و افراد مورد هدف و غیره تمرکز کنید.
بخصوص، شما باید بر استراتژی بازاریابی و تحقیق و تحلیل دوباره در مورد برخی موارد دیگر تمرکز داشته باشید:
  • بازار هدف : درک کنید که کدام کشورها و زبانها برای محصول شما ارزشمندترین هستند. این کار را می توانید با تحلیل میزان فروش ، ترجیحهاو درامد بالقوه انجام دهید.
  • صنایع گام دوم تعریف این است که شما بر کدام یک از صنایع تمرکز نمایید، این صنعت از هر نوعی می تواند باشد از صنعت تجارت الکترونیکی گرفته تا بیمه و غیره.
  • افراد مورد هدف به عمق بازار برویدد و کشف کنید که هدف شما کیست و دقیقا آنها دنبال چه چیزی هستند.
  • کلمات کلیدی: با لیستی از کلمات کلیدی برگردید که دوست دارید آنها را مورد هدف کاری خود قرار دهید.
  • دانش خود را در مورد شرکتها بروز رسانی کنید و گزارشی جدید و هوشمندانه و رقابتی تهیه نمایید که نه تنها رقبای اصلی شما را شامل می شود بلکه پیشروهای آن صنعت را نیز در خود جای میدهد. این گزارش ایده های جدیدی ارائه داده و به شما کمک خواهد کرد که استراتژیهای جدیدی را توسعه دهید.
   3. تحقیق جدیدی را با کلمات کلیدی (keyword) جدید آغاز نمایید
بعد از اینکه تمام این اطلاعات را جمع آوری و استراتژی جدید شرکت را تعیین کردید وقت آن است که با استراتژی تحقیقی جدید و با کلمات کلیدی (keyword)جدید وارد عمل شوید.
توصیه می کنم با فهرست بروز شده ای از رقبا شروع کنید. اینکه آنها در کلمات کلیدی تا چه اندازه قدرتمند هستند و کدام کلمات کلیدی (keyword) با استراتژی جدید شما مرتبط است را مورد  تحلیل قرار دهید.
 
سپس، تمام کلمات کلیدی (keyword) مرتبط را از روی فهرست بر اساس موضوع، مرتبط بودن و حجم فیلتر نمایید.
کلمات کلیدی (keyword)را بر اساس احتمال رتبه بندی تقسیم بندی نمایید. در مورد جستجوگر کلمات کلیدی (keyword) ، شما می توانید این کار را با تحلیل امتیاز شانس opportunity)) انجام دهید. بعلاوه، میتوانید حجم کلمات کلیدی (keyword) را مورد بررسی قرار دهید و ببینید که رتبه کنونی آنها درSERP چیست.  
حال شما فهرستی بزرگ و مهیج از کلمات کلیدی (keyword) را دارید که بر اساس گروه ها ، حجم  و شانس سازمان دهی شده است . اکنون وقت آن است که نقشه کلمات کلیدی (keyword) را برای آوردن آنها به صفحات سایتتان آغاز نمایید. اطمینان حاصل کنید که تمام صفحات سایت شما کلمات کلیدی (keyword) جدید را با عناوین، توضیحات ، H1s، H2s  و .... ادغام می کنند
4. به بررسی بک لینکهای (backlink)  مرتبط تمرکز نمایید
در گذشته فرضیات زیادی وجود داشته است که در مورد رتبه بندیهای سئو( SEO) ایجاد شده بودند. معمولترین فرضیه این است: ترافیک بیشتری را برای سایت خود به دست بیاور در این صورت است که رتبه بندی خود را بهبود خواهی بخشید. با این وجود،همانطور که توضیح دادم یک سئو( SEO) خوب به ما نشان می دهد که این امر دور از حقیقت است.
بهبود کیفیت بک لینک (backlink) شما، به شما در رتبه بندیتان کمک خواهد کرد
در ایده آل وب ساز (ideal websaz) ، ما تصمیم گرفتیم که اکثر ترافیکهای غیرمرتبط را حذف کنیم تا سایتمان را حدود 40% از کل ترافیک سئو( SEO) خلاص کنیم. در اینجا برخی از دلایلی را ذکر می کنیم که باعث شدند ما ترافیک کیفیت پایین را از شاخص خود حذف نماییم.
 ترافیک غیرمرتبط  :
1. ارزش صفر درصدی برای تجارت از لحاظ پیشرفت و فروش دارد.
2. دارای میزان بالایی از مطالب اضافی و خسته کننده است.
3. نشان دهنده این است که محتوا با کسب وکار ارتباط ندارد. هدف گوگل تکمیل کار محققان و فراهم آوردن بهترین نتیجه برای درخواست آنان است بدین صورت که اگر شما محتوایی در سایتتان داشته باشید که از لحاظ رتبه بندی ، زمان حضور در سایت(crt) ، میزان مطالب خسته کننده ، زمان مورد استفاده برای هر صفحه به خوبی کار نکند باید آن را مورد بررسی قرار داده و از شاخص حذف نمایید.
 
می توانید نتایج خود را در اینجا ببینید که نشان می دهد افزایش چشمگیری در تمام آمارها به وجود آمده است:
  • میزان مطالب اضافی و خسته کننده تا 45% کاهش دارد.
  • بازدید صفحه در هر جلسه تا 34% افزایش دارد.
  • زمان مورد استفاده برای بازدید از سایت تا 65% افزایش داشته است.

سخن آخر: تغییرات در استراتژی شرکت می تواند فرصت عالی برای مدیران سئو(seo)در جهت بررسی وضعیت موجود تلاشها در مورد سئو( SEO) باشد و شما با تشخیص اینکه چه چیزی کارساز است و چه چیزی نیست ، خودتان را با دانش مورد نیاز برای ایجاد استراتژی جدید تجهیز می کنید که نه تنها بازدید کننده جذب خواهد کرد بلکه نظر کاربران مرتبط را که دارای احتمال بالاتری برای جذب دارند را نیز جلب می کند