ثبت دامنه و هاستینگ

هاستینگ چیست؟

هاست به فضایی گفته می شود که برای میزبان شدن هر وب سایتی در اینترنت لازم است. برای اینکه بتوان یک سایت را راه اندازی کرد در مرحله اول باید ثبت دامنه صورت بگیرد و سپس سرویس های مد نظر برای بارگذاری به انجام برسد. سرویس هاست با توجه به زبان برنامه نویسی سایت انتخاب می شود. از همین رو وب سایت ایده آل تمامی خدمات مد نظر شما برای ثبت دامنه و هاستینگ را با بهترین کیفیت به شما مشتری عزیز ارائه می دهد.

دامنه چیست؟

یکی از مهم ترین پارامترهای یک وب سایت معتبر دامنه متناسب با آن است. در واقع دامنه به آدرس اینترنتی گفته می شود که شما به دیگران به وسیله آن معرفی می شوید. شما می توانید با توجه به زمینه فعالیت خود و متناسب با حرفه خود دامنه مخصوصی را به وسیله وب سایت ایده آل به ثبت برسانید. این شرکت توانمند این امکان را برای شما فراهم می آورد که با هر نوع پسوندی ثبت دامنه و هاستینگ خود را به انجام برسانید و خود را مالک صد در صدی آن بدانید.

 چگونه وب سایت راه اندازی می شود؟

 بدون تردید برای راه اندازی یک وب سایت باید دانش کافی در این زمینه  داشت. وب سایت عموماً در مقدماتی ترین مرحله قبل از راه اندازی نیازمند به سه پارامتر اساسی است. اولین پارامتر دامنه نامیده می شود و دومین مورد فضای میزبانی یا همان هاست نام گذاری شده است. سومین و مهم‌ ترین رکن برای پایه ریزی یک وب سایت تولید محتوا عنوان شده است. عموماً محتوا به دو دسته محتوای ثابت و محتوای پویا تقسیم می شود.

محتوای ثابت چیست؟

محتوای ثابت به محتوایی گفته می شود که در زمینه محصول نویسی اکثراً مورد استفاده وب سایت قرار می گیرد. به عنوان مثال با راه اندازی یک فروشگاه اینترنتی نیازی به بروز رسانی مطالب نیست و شما با معرفی محصول کار را به انجام رسانده اید. معرفی یک بروشور یا یک برند تجاری را محتوا نویسی ثابت می گویند. این امر بسیار مهم است که بدانیم پیشی گرفتن از سایر رقبا تنها به وسیله محصول نویسی معتبر صورت می گیرد. وب سایت ایده آل با بهره گیری از تیم مجرب سئو کار این امکان را برای شما فراهم می سازد که در رده برترین های گوگل قرار بگیرید.

محتوا نویسی پویا چه تعریفی دارد؟

محتوا نویسی پویا که با نام داینامیک نیز شناخته شده است اغلب برای مشاغلی مورد استفاده قرار می گیرد که فعالیت خود را بر مدار محتوا نویسی عرضه می کنند. این گونه وب سایت ها بر پایه سیستم مدیریت محتوا راه اندازی می شود و مطالب خود را به سرعت به روز رسانی می کنند. تهیه یک محتوای بهینه مطابق با موتورهای جستجوی گوگل با رعایت اصل کپی سبب می شود فروش و بازاریابی بهتری برای شما حاصل گردد. متخصصین  شرکت ایده آل این نوید را می دهند که با ثبت دامنه و هاستینگ متفاوت و محتوا نویسی برتر شما را در رده بالای گوگل قرار دهند.

کلام آخر پیرامون ثبت دامنه و هاستینگ

 اگر بخواهیم از مزایای بی شمار ثبت دامنه و هاستینگ در وب سایت ایده آل برای شما بگوییم بی شک از حوصله شما خارج است. از همین رو به برترین مزایا به صورت خلاصه اشاره می کنیم. با استفاده از تیم حرفه ای این وب سایت معتبر در هر ساعتی از شبانه روز قادر به ثبت دامنه دلخواه خود خواهید بود. این امکان برای شما حاصل می شود که دامنه را صد در صد به نام خود ثبت کنید که هیچ کس اجازه بهره بری از آن را پیدا نکند. به منظور ایمنی بیشتر امکان قفل کردن دامنه برای شما فراهم است. همچنین ارائه کنترل پنلی برای بررسی برنامه های مدیریتی و تغییر نام سرور توسط مالک با ip اختصاصی از خصوصیات قابل ذکر خدمات این شرکت به شمار می رود.