روشهای افزایش ترافیک سایت

.1سئو  (seo)و بهینه سازی برای موتورهای جستجو

در اولین مرحله باید سایت خود را به تمام موتورهای جستجو از جمله گوگل و یاهو و... معرفی کنید و مرحله بعدی بهینه سازی وب سایت شما میباشد این  بهینه سازی را باید به گونه ای انجام دهید که وقتی کلمات کلیدی سایتتان در موتورهای جستجو چون گوگل جستجو میشود سایت شما جزو اولین نتایج جستجو باشد. این اولین قدم برای افزایش ترافیک سایت میباشد.همچنین دومین کاری که باید انجام دهید معرفی سایت خود در دایرکتوریها و مراجع آنلاین میباشد این سایت ها سایت های دیگر را معرفی میکنند.علاوه برسایت های معروف چون گوگل و یاهو و بینگ مطمئن شوید که سایتتان در موتورهای جستجو غیر معروف نیز معرفی شود چون این عامل باعث میشود که تعداد سایت هایی که شما را در فهرست خود دارند زیاد تر شوند و این مساله بسیار تاثیر گذار میباشد.

2. استفاده از فروم‌ها یا انجمن‌ها

یکی دیگر از راه های افزایش ترافیک سایت نوشتن مطالب مرتبط با کارتان در انجمن ها و پاسخ دادن به کامنت هایی است که مطابق با کارتان است توجه داشته باشید که با این کار به راحتی میتوانید بین مخاطبان خود به عنوان یک متخصص در کار خود شناخته شوید.این امر باعث میشود هم به علایق و سوالات مخاطبان خود پی ببرید هم میتوانید بررسی کنید که اگر این فروم ها به شما اجازه دادند از یه لینک به عنوان یک امضا یا زیرنویس در زیر مطالب خود استفاده کنید.اگر چنین است حتما از این فرصت استفاده کنید و از این لینک استفاده کنید تا مخاطبان با خواندن مطلب یا پاسخ شما علاقه پیدا کنند تا از سایت شما دیدن کنند این مسله باعث میشود تا ترافیک سایت شما افزایش پیدا کند.

3. از امضا‌ ایمیل استفاده کنید

همونطور که در بالا اشاره کردیم میتوانید یه امضا ساده با یک جمله کوتاه که توضیحی ا زکسب کارتان است تهیه کنید و آن را به عنوان امضا زیر ایمیل های خود استفاده کنید دقت کنید که این کار باعث میشود تا ایمیل شما دست به دست فروارد شود و کاربران زیادی سایت شما را ببینند و دوستان کسانی که به کسب و کار شما علاقه دارند نیز با این ایمیل به راحتی میتوانند به شما دسترسی پیدا کنند. این امر باعث میشود ترافیک سایت شما افزایش پیدا کند.

4. وبلاگ‌ها

روش دیگر برای افزایش ترافیک سایت نوشتن مطلب و نظر دادن در وبلاگ ها میباشد میتوانید در وبلاگ هایی که با کسب و کار شما مرتبط هستند نظر بدهید بسیاری از وبلاگ نویس ها از این  کار استقبال میکنندکه شما به عنوان مهمان در وب سایتشان مطلب بنویسید. با این روش میتوانید با استفاده از اعتبار وبلاگ و نویسنده اصلی اعتبار خود را افزایش دهید.

5. شبکه های  اجتماعی

در صفحات معروف اجتماعی صفحه ای مخصوص خود بسازید و در این صفحات به معرفی کار خود بپردازید.سعی کنید در این صفحات از معرفی محصولات خود خودداری کنید و مطالبی بنویسید که مخاطبان شما از خواندن آن لذت ببرند.بهترین روش برای افزایش ترافیک سایت (site) خود استفاده از مطالب آموزشی کوتاه میباشد.

6. مبادله تبلیغ

یکی دیگر از موثر ترین راه ها برای افزایش ترافیک استفاده از فضای سایت (site) خود برای تبلیغات میباشد. به این طریق که ازسایتهای دیگر بخواهید تا از این فضا برای تبلیغات شما استفاده کنند و متقابلا شما نیز از این فضا برای تبلیغات آن ها استفاده کنید این کار همانند تبادل لینک با دیگر وب سایت ها میباشد با این تفاوت که به جای لینک از یک بنر تبلیغاتی رنگارنگ برای تبادل استفاده میشود.

7. انتشار مقاله

راه دیگر برای افزایش ترافیک ، انتشار مقاله های کوتاه درباره خودتان میباشد که در زیر آن یک لینک به سایت خود درج کنید و در قسمت منابع قرار دهید این مقالات را به سایت های خبری و مجلات معمولی و یا مجلات اینترنتی و سایت های دانلود و... بفرستید. این کار باعث هر چه بیشتر شناخته شدن شما در زمینه کاری خود به عنوان یک فرد متخصص میشود و همچنین بازدید کنندگان سایت شما را نیز افزایش میدهد.با این کار تعداد افراد زیادی این مقالات شما را باز نشر میکنند و یا در سایت خود قرار میدهند که این امر باعث افزایش ترافیک سایت شما خواهد شد .