طراحی اپلیکیشن ایده آل برای کسب و کار شما

طراحی اپلیکیشن ایده آل برای کسب و کار شما

تاریخچه فروشگاه های اینترنتی در ایران به اوایل دهه ی 80 بر می گردد. در آن زمان اساسی ‌ترین مشکلی که بر سر راه تاسیس فروشگاه اینترنتی قرار داشت، مسئله‌ی اعتماد مشتری به آنها بود. عقیده بر این بود که در صورت خرید اینترنتی، محصولی با کیفیت پایین به خریدار تحویل داده می شود و یا ممکن است بعد از پرداخت پول، کالا به مشتری تحویل داده نشود. در حالی که امروزه اعتماد مردم به فروشگاه های اینترنتی افزایش یافته است؛ به طوری که افراد اغلب خریدهای خود را به صورت آنلاین انجام می‌‌دهند.

با توجه به فراگیر شدن فروشگاه های اینترنتی و استقبال روزافزون مردم از آنها طراحی سایت های فروشگاهی یکی از نیازهای اساسی صاحبان کسب و کار به شمار می رود. امروزه با فراگیر شدن تلفن های همراه و استفاده 40 درصدی کاربران از این وسیله که رفته رفته بیشتر هم می شود، طراحان سایت های فروشگاهی را بر آن داشت تا به فکر ساختن نسل جدیدی از فروشگاه های اینترنتی بیفتند که علاوه بر داشتن وب سایت شامل اپلیکیشن موبایل نیز باشد

 

 

به نظر شما کدام راحت تر است؟ پشت کامپیوتر بنشینید و در یک فروشگاه اینترنتی به دنبال کالای مورد نیاز خود بگردید؛ یا همه ی کارها اعم از پرداخت قبض تا وبگردی را با گوشی هوشمندتان انجام دهید و به دنبال کالای مورد نیاز خود باشید؟ بهتر است بدانید که ضریب نفوذ گوشی هوشمند و استفاده از اپلیکیشن در ایران 115 درصد است این یعنی تعداد گوشی های هوشمند فعال در ایران بیشتر از جمعیت کشور است.

 

مزیت راه اندازی اپ برای کسب و کار شما

با راه اندازی اپلیکیشن برای کسب و کار خود، می توانید با مشتریانتان 24 ساعته در ارتباط باشید. با ارسال نوتیفیکیشن به مشتری، می توانید او را از تغییرات و اطلاعات خاص مانند موارد جدید اضافه شده به موجودی فروشگاه، تغییرات قیمت، تخفیف های مناسبتی و غیره مطلع کنید. این کار باعث می شود مشتریانی که برند شما از ذهنشان رفته بود دوباره به فروشگاه شما بازگردند. می توانید تصاویر بیشتری از محصولاتتان را به نمایش بگذارید و از مشتری هایتان نظر سنجی کنید و برای بهبود کسب و کارتان از این پیشنهاد ها استفاده کنید.

با راه اندازی اپ برای فروشگاه خود می توانید این امکان را به مشتری هایتان بدهید تا با مقایسه محصولات شما با سایر محصولات موجود در بازار با اطمینان بیشتری خرید کنند زیرا مقایسه ی کالا اصلی ترین دلیل کاربران برای خرید اینترنتی از فروشگاه های اینترنتی است.

با راه اندازی اپلیکیشن برای فروشگاه خود می توانید اطلاعات مربوط به مشتری هایتان را همیشه داشته باشید و نوع نیاز و زمان نیاز آنها به یک محصول خاص را بدانید تا در اسرع وقت برایشان اطلاع رسانی کنید. همچنین پرداخت اینترنتی و ده ها قابلیت دیگر که فروش را برای شما و خرید را برای مشتری هایتان راحت می کند.

با طراحی اپلیکیشن فروشگاه اینترنتی برای مجموعه تان باعث سهولت در خرید، صرفه جویی در وقت مشتریان و کاهش هزینه های آنها خواهید شد و این سبب تعامل بیشتر با مشتری و ارج نهادن به آنها خواهد شد. همان طور که می دانید رضایت مشتری مهم ترین اصل در سودآوری و تداوم در هر کسب و کار است.

 

می خواهم اپلیکیشن ایده آل برای فروشگاهم داشته باشم

اگر می خواهید برای کسب و کارتان اپلیکیشن موبایل راه اندازی کنید تا:

 فروشگاهتان شعبه 24 ساعته داشته باشد.

هزینه و زمان طراحی اپلیکیشن هم برایتان اهمیت دارد.

دوست دارید خودتان بتوانید راحت سایتتان را مدیریت کنید و خیالتان از بابت پشتیبانی راحت باشد. مهم تر از همه اینها شاهد رونق و سوددهی چشم گیر در کسب و کارتان باشید و رضایت مشتری هایتان را جلب کنید. پیشنهاد می کنیم با شرکت ایده آل تماس بگیرید. این شرکت با تحلیل و بررسی کامل نیازهای مجموعه شما قبل از طراحی اپلیکیشن و پیاده سازی تمام نیازهای آن در قالب یک اپ موبایل به صورت کاملا اختصاصی و با استفاده از جدیدترین متد برنامه نویسی پیوند شما را با مشتری هایتان محکم تر می کند. برای دریافت مشاوره رایگان در مورد اپلیکیشن موبایل با شرکت ایده آل در ارتباط باشید.

 

پس همین حالا با ما تماس بگیرید و بدون پرداخت هزینه، وب سایت و اپلیکیشن خود را تحویل بگیرید و بعد از هفت روز اگر مورد پسند بود با شرایط ویژه هزینه اش را پرداخت کنید.