فواید طراحی وب سایت برای کسب و کار ها

طراحی سایت برای کسب و کارها و شرکت های مختلف، مانند داشتن یک دفتر کار، شماره تلفن یا فروشگاه مهم است. تحقیقات نشان داده است که از هر 10 مشتری 7 نفرشان انتظار دارند شرکتی که از آن خرید می کنند محتوای آنلاین دراختیار آن ها قرار بدهد. پس زیاد معطل نکنید و برای طراحی وب سایت کسب و کار خود اقدام کنید.

اگر صاحب کسب و کاری هستید که تاکنون این قدم را بر نداشته و وارد دنیای آنلاین نشده است بهتر است 9 فایده طراحی سایت برای کسب و کار خود را در ادامه مطلب بخوانید.

حضور آنلاین 24 ساعته در 7 روز هفته

داشتن یک وب سایت به این معناست که مشتری ها همیشه، هرجا و هر زمان شما را پیدا می کنند. حتی خارج از ساعات کاری وب سایت شما به کار خود ادامه داده، مشتری های قبلی را نگه داشته و مشتری های جدیدی را جذب می کند. مشتری های شما به راحتی در خانه می توانند به اطلاعات وب سایت شما دسترسی داشته باشند. با توجه به اینکه بسیاری از کسب و کار ها وب سایت دارند ممکن است تاکنون مشتری های زیادی را از دست داده  باشید و رقبای شما آن ها را جذب کرده باشند. طراحی سایت برای کسب و کار به معنای سیلی از مشتری های جدید خواهد بود.

تبادل اطلاعات

در ساده ترین حالت طراحی وب سایت برای کسب و کار این امکان را فراهم می کند تا فروشنده و خریدار اطلاعاتی را رد و بدل کنند. می توانید ساعت شروع به کار، اطلاعات تماس، تصاویری از محصولات یا مکان شرکت را در وب سایت خود قرار دهید. همچنین با قرار دادن نظرسنجی در وب سایت می توانید خیلی سریع و آسان از نظرات مشتری های خود بهره مند شوید. حتی می توانید ویدئو هایی را در وبسایت خود آپلود کنید و مشتری های خود را بیشتر تحت تاثیر قرار دهید تا از محصولات شما خرید کنند. طراحی وب سایت برای کسب و کار همچنین این امکان را نیز فراهم می کند تا شبکه های اجتماعی خود را نیز فعال کنید و افراد بیشتری را در بستر آنها جذب کنید.

اعتبار

افراد از شرکت ها و کسب و کارهای شناخته شده انتظار دارند که وب سایت داشته و بصورت آنلاین فعال باشند. مشتری های احتمالی به شرکت هایی که شماره تماس یا آدرسی نداشته باشند بی اعتماد هستند، برای کسب و کارهایی که وب سایت ندارند نیز همینطور است. طراحی سایت برای کسب و کار ابزار آسان و مفیدی را در اختیار شما قرار می دهد که به این وسیله هم می توانید روابط عمومی خوبی با مشتری های خود داشته باشید و هم می توانید برای کسب و کار خود اعتبار کسب کنید. در ادامه نیز داشتن وب سایتی که هم کیفیت خوبی داشته باشد و هم کاربری آن آسان باشد مشتری های شما را راضی نگه خواهد داشت و مشتری های جدیدی نیز جذب خواهد کرد. اینکه کاربری از استفاده از وب سایت شما لذت ببرد این تصور را خواهد داشت که محصولات شما هم خوب هستند.

با طراحی سایت برای کسب و کار در هزینه ها صرفه جویی می کنید

در کنار ارائه دادن اطلاعات به مشتری ها می توانید از وب سایت خود برای فروش محصولات و خدمات نیز استفاده کنید. برخی از کسب و کارها با طراحی سایت فروشگاه اینترنتی درهزینه های زیادی مانند راه انداختن شعبه های مختلف و هزینه های نگهداری آن ها صرفه جویی کرده اند. صرفه جویی در این هزینه ها این امکان را فراهم می کند تا محصولات خود را ارزان تر به فروش برسانید و در رقابت بهترین باشید.

می توانید از طراحی سایت برای کسب و کار خود، برای ارتباطات داخلی کاری نیز استفاده کنید. با استفاده از یک وب سایت داخلی می توانید اخباری که می خواهید را به همکاران یا کارکنان خود ارسال کنید. داشتن اتوماسیون تحت وب نیز امکانات بسیار فراوانی را در اختیار کارکنان شما قرار خواهد داد.

بزرگتر شدن بازار عرضه خدمات و کالا ها

از آنجایی که وب سایت شما برای همه ی افراد در سرتاسر دنیا در دسترس است، بازار فروش شما نیز بسیار بزرگتر می شود. دیگر چیزی به عنوان مرز های جغرافیایی برای عرضه خدمات وجود ندارد و می توانید از ژاپن گرفته تا روسیه و انگلستان کالا و خدمات خود را ارائه کنید. ممکن است بگویید با این همه مشکلات اقتصادی شانس بین المللی کردن کسب و کار خود را ندارید، خوب باز هم می توانید شرکت خود را از یک کسب و کار فعال در منطقه یا استانی خاص به کل کشور گسترش دهید.

داشتن دید مناسب از مشتری ها

با استفاده از ابزار آنالیز می توانید مشتری های خود را بررسی کنید، مثلا بفهمید اینکه آن ها چطور شما را پیدا کرده اند و از چه چیزهایی خوششان می آید. با استفاده از این اطلاعات بدست آمده می توانید کسب و کار خود را بزرگتر کنید. با اطلاعات فراوانی که وجود دارد می توانید بفهمید که شبکه های اجتماعی شما چه تاثیری داشته اند.

تبلیغات

طراحی وب سایت برای کسب و کار قدم اول است و بعد از آن باید سعی کنید وب سایت خود را بیشتر به افراد بشناسانید. تبلیغات گوگل و فیسبوک ابزار بسیار مناسبی برای این کار هستند. با استفاده از این ابزار می توانید دقیقا به مشتری های هدفتان دسترسی داشته باشید. سئو و تبلیغات آنلاین نیز اگر به درستی انجام شوند ترافیک وب سایت شما را زیاد خواهند کرد و این یعنی فروش بیشتر. به این ترتیب می توانید اولین شرکتی باشید که یک مشتری هنگام جستجو در گوگل می بینید، مراجعه می کند و در نهایت از آن خرید انجام می دهد.

خدمات آنلاین مشتری ها

وب سایت ها راه آسان تری برای ارائه خدمات مشتری را ارائه می دهند. ایجاد بخش پاسخ دهی به سوالات متداول در سایت هم در هزینه و هم در زمانی که صرف صحبت با مشتری ها می شود صرفه جویی می کند. با این کار می توانید اطلاعات بیشتری به مشتری ها ارائه کنید و همچنین سریعتر به سوالات آن ها پاسخ دهید. مشتری ها نظرات مثبت و منفی خود را نیز در وب سایت ثبت می کنند و می توانید با بررسی آن ها وضعیت کسب و کار خود را بهتر کنید.

فرصت پیشرفت

طراحی سایت برای کسب  و کار می تواند فرصتی برای جلب سرمایه گذاران جدید هم باشد. وب سایت به مشتری ها و بازدید کننده ها می گوید که شرکت شما چه کارهایی انجام می دهد و اهدافش چیست.

طراحی سایت برای کسب و کار هایی که می خواهند در بازار رقابتی امروز جایی داشته باشند ضروری است. اگر کسب و کاری دارید و در فکر طراحی سایت هستید، اصلا معطل نکنید.