پنل SMS چیست؟

بسیاری از کسب و کارها و فروشگاه ها برای معرفی محصولات و خدمات خود به دیگران یا معرفی محصولات جدید به مشتریان سابق و دائمی خود در مقیاس بالا، به سرویسی نیاز دارد تا بتوان اطلاعات این محصولات و خدمات را برای افراد برساند. ارسال پیامک برای تک تک مشتریان امکان پذیر نیست، زیرا نه تنها مقرون به صرفه نیست بلکه کسی زمان لازم برای انجام این کار را نیز ندارد. بنابراین سرویسی به نام سامانه ارسال پیامک راه اندازی شده است که با صرف کم ترین هزینه و بیش ترین سرعت می توان این اطلاعات را برای مشتریان ارسال کرد. 

سامانه پیامک چیست؟

سامانه پیامک یا پنل اس ام اس کاربری ساده و آسانی دارد و همان گونه که از ایمیل برای ارسال و دریافت پیام های خود استفاده می کنید سامانه پیامک نیز به همین شکل عمل می کند. این ابزار در حقیقت بر بستر اینترنت واقع شده است و شما متناسب با مخاطبان خود می توانید برای هر دسته از آن ها پیامک های انبوه و جداگانه ارسال کنید.

امروزه تقریبا تمام مردم جهان از گوشی های موبایل جهت برقراری ارتباط استفاده می کنند. این موضوع باعث می شود که شرکت ها و حتی کسب و کارهای کوچک با استفاده از این بستر مناسب بتوانند راجع به خدمات و محصولات خود، تبلیغات لازم را انجام دهند. حال برای گسترش دامنه تبلیغات  خود از منطقه به شهر و حتی  به کشور چه ابزار و وسیله ای بهتر از پنل پیامک؟؟!

جالب است بدانید همان گونه که شما برای مخاطبان خود پیامک های تبلیغاتی ارسال می کنید، آن ها نیز می توانند به این پیامک ها پاسخ دهند. عده ای از مدیران و صاحبان کسب و کارها با استفاده از این ترفند، نظرسنجی های مختلفی برای مشتریان خود ترتیب می دهند. آنها از این راه علاوه بر افزایش تعامل میان خود و مشتری، نظرات او را جویا شده و از رضایت مشتریان راجع به محصولات اطمینان حاصل می کنند.

از دیگر ویژگی های این پنل ها، قابلیت دسترسی به  شماره افراد در یک محله یا شهر است که بازده را برای کاربران به اندازه چشمگیری افزایش می دهد.

طراحی پنل پیامک

امروزه طراحی پنل برای عده ای از شرکت ها همانند  ایده آل به فعالیتی تبدیل شده است که نیاز بسیاری از مشتریان را برطرف می کند.سهولت استفاده از پنل در ارتقای رضایت مشتری مهم است. علاوه بر این محیط کاربری نیز  نباید خسته کننده باشد.

قابلیت گزارش گرفتن از وضعیت پیام ارسال شده

احتمالا این سوال در ذهنتان پیش آمده است که اگر پیامکی ارسال شد چگونه از وضعیت آن با خبر شویم که آیا به دست مشتری رسیده است یا خیر؟ طراحی پنل ها به گونه ای است که وضعیت پیامک ارسالی به مشتری را نمایش دهد. در این قسمت از پنل شما می توانید سه حالت از وضعیت پیام ارسال شده را مشاهده کنید. این سه وضعیت عبارتند از 1_ رسیده به گوشی 2_ رسیده به مخابرات 3_ نرسیده به گوشی

در دو حالت اول که وضعیت مشخص است اما در حالت سوم که پیامک به دست مشتری نرسیده است، هزینه ارسال آن به شما باز می گردد که گزارشی راجع به بازگشت هزینه نیز دریافت خواهید کرد.

تهیه پنل پیامک

همان گونه که گفته شد شرکت های بسیاری دست به طراحی پنل و فروش آن ها می زنند. این موضوع باعث رقابت بین شرکت ها می شود. این امر منجر به کاهش قیمت این پنل ها و افزایش کیفیت آن ها شده است. شرکت ایده آل با بهره گیری از طراحان مجرب در زمینه طراحی پنل علاوه برکاهش قیمت تمام شده پنل، امکانات آن را افزایش داده و در اختیار مشتریان قرار می دهد.